O moderatorici
Barbara, ki bo drugo leto zapored moderirala in vodila celoten program (skupaj z okroglo mizo) je izkušena marketinška strokovnjakinja in se ponaša z več kot 25 leti na vseh straneh oglaševalskega trikotnika. Pomagala je graditi kar nekaj podjetij; vsa od njih so danes uveljavljene blagovne znamke. Začela je kot vodja prodaje in namestnica direktorja prodaje vodilne televizijske postaje v Sloveniji – POP TV, nadaljevala pa kot direktorica dveh vodilnih medijskih agencij – OMD in Pristop Media. Barbara je znana po integriranih kampanjah, za kar je skupaj z ekipo, ki jo je vodila, prejela številne nagrade za učinkovitost komuniciranja Effie.
Bila je sodnica na podelitvi nagrad Global Best of the Best Effie Awards in Global WARC Awards. Barbara svetuje na področju marketinga, medijev in trajnostnega razvoja ter je soustanovila regionalno agencijo za revizijo medijskega zakupa STARS Adriatic & Balkans.
Naslov in kratka vsebina okrogle mize – FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri"
Kako zgraditi močno blagovno znamko v FMCG sektorju? Katere marketinške taktike prinašajo uspeh in katere so nas naučile dragocenih lekcij? Na tej okrogli mizi bomo skozi osebne zgodbe in bogate izkušnje treh izjemnih strokovnjakov raziskali ključne dejavnike uspeha ter pasti, ki jih je treba prepoznati.
Dve izvrstni voditeljici bosta delili neprecenljive marketinške in managerske vpoglede. Obe sta svojo karierno pot začeli v marketingu, danes pa stojita na čelu dveh priznanih podjetij iz FMCG sektorja – prva vodi Donat globalno, druga pa Storck v regiji Adriatic. Ob njiju bo direktor raziskovalne agencije Aragon, ki bo osvetlil ključne podatkovne insighte in trende, ki krojijo prihodnost FMCG marketinga.
Ste pripravljeni na iskren pogovor o resničnih izzivih, drznih strategijah in neprecenljivih lekcijah iz prve roke? Ne zamudite!