Iva Tasovac

Iva Tasovac

Senior Project Manager
EyeSee (Begija)

Opis prezentacije – Retail Media as the next big thing: Win-win for brand, retailers and consumers

Maloprodajna pokrajina se spreminja, saj upravljanje podatkov in maloprodajna medijska omrežja preoblikujejo način, kako se blagovne znamke in trgovci povezujejo s potrošniki. Partnerstva, ki temeljijo na podatkih, omogočajo natančno ciljanje za hiper-usmerjeno oglaševanje in izboljšano uporabniško izkušnjo.

Kljub temu pa izzivi, kot so pomanjkanje standardizacije, nejasna razporeditev proračuna in vprašanja lastništva, otežujejo prizadevanja na področju maloprodajnih medijev.

Vedenjsko testiranje v kontekstu pomaga blagovnim znamkam razumeti, kaj resnično odmeva pri potrošnikih v realnih nakupovalnih scenarijih, kar omogoča vpoglede za optimizacijo kampanj. EyeSee-jev pristop zagotavlja ključne odgovore pred lansiranjem, vključno z:

  • Kakšna je optimalna postavitev kampanje v trgovini?
  • Katera maloprodajna medijska kampanja je najučinkovitejša?
  • Koliko elementov mora vsebovati vaša maloprodajna medijska kampanja, da doseže svoj polni potencial?

O govornici

Skozi svojo kariero se je Iva osredotočala na področje tržnih raziskav. Z več kot 10-letnimi izkušnjami je izkušena marketinška strokovnjakinja, ki se opira na podatke in jih pretvarja v jasne ter izvedljive poslovne odločitve za globalne blagovne znamke. Zadnje leto in pol prenaša svoje znanje in izkušnje iz sveta vpogledov v področje razvoja izdelkov ter zaseda položaj višje produktne vodje v podjetju EyeSee.

Z diplomo iz sociologije je Iva svojo raziskovalno kariero začela že v študentskih letih, ko je kot prostovoljka sodelovala pri različnih raziskavah, ki jih je izvajal Inštitut za sociološke raziskave. Njena pot v komercialne tržne raziskave se je začela pri podjetju GfK, kjer je pridobila dragocene izkušnje v kvalitativnih raziskavah. Svoj vpogled v raziskave je nato usmerila v vedenjske raziskave in se leta 2018 pridružila ekipi Insight v podjetju EyeSee.

V podjetju EyeSee je sodelovala z velikimi blagovnimi znamkami pri študijah nakupovalnih navad, kjer je pomagala strankam izboljšati njihovo prisotnost in tržni delež v fizičnem maloprodajnem okolju. Po tem je svoje znanje o nakupovalnem vedenju prenesla v EyeSee-jevo ekipo za digital in e-trgovino.

Iva ima široko razumevanje industrije FMCG, blagovnih znamk in potrošniških navad v tako fizičnem maloprodajnem okolju (B&M) kot v e-trgovini. Na svojem trenutnem položaju oblikuje EyeSee-jeve rešitve, ki podjetju prinašajo učinkovitost in možnost skaliranja, njen glavni cilj pa ostaja ustvarjanje vrednosti za globalne blagovne znamke in skupnost tržnih raziskav.


O podjetju

Belgijsko zagonsko podjetje EyeSee se od leta 2012 ukvarja z vedenjskimi tržnimi raziskavami in posluje globalno, vključno s pisarno v jadranski regiji, ki je v zadnjih letih znatno zrasla. Podjetje uporablja vedenjske metode, kot sta sledenje očem (eye-tracking) in kodiranje obrazne mimike (facial coding), da bi zagotovilo objektivne vpoglede v vedenje potrošnikov.

EyeSee beleži letno rast števila zaposlenih za 50 % in je že tri leta zapored med 500 najhitreje rastočimi podjetji na Deloitteovem seznamu za regijo EMEA. Z rastjo prihodkov za skoraj 500 % podjetje nadaljuje širitev, še posebej v sektorju raziskav in razvoja (R&D), kjer iščejo nove razvijalce.