O udeležencu okrogle mize
Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju tržnega raziskovanja Janko združuje analitično natančnost s strateško vizijo, da naročnikom – tako domačim kot mednarodnim – pomaga sprejemati informirane poslovne odločitve. Kot diplomirani sociolog je v zadnjih 25 letih osredotočen na strateški razvoj blagovnih znamk, prevajanje poslovnih strategij v učinkovite blagovne znamke ter ustvarjanje novih tržnih priložnosti.
Kot ustanovitelj podjetja Aragon je Janko vodil njegov razvoj v eno vodilnih raziskovalnih družb v regiji. Podjetje je več kot dve desetletji dosegalo dvomestno rast prihodkov, predvsem zaradi inovativnega pristopa in uvedbe naprednih raziskovalnih metod, kot so conjoint analiza, max-diff, ZMET, ORC, eye-tracking in druge. Pod njegovim vodstvom je Aragon postal pionir digitalizacije raziskovalnih procesov, saj je že leta 2009 opustil klasične metode, kot je CATI, in vpeljal sodobne, tehnološko podprte pristope k zbiranju in analizi podatkov.
Danes Aragon ostaja v ospredju z uporabo naprednih podatkovnih analiz in tehnik, kot je arhetipska segmentacija, ki podjetjem omogočajo globlji vpogled v potrošnike in tržne dinamike. Jankov pristop temelji na kombinaciji inovativnosti, akademske doslednosti in praktične uporabnosti, kar naročnikom zagotavlja najboljše vpoglede za strateško odločanje.