Opis prezentacije - Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? (študija primera – voda Studena)
Na hrvaškem trgu ustekleničenih negaziranih vod je dolgo časa dominiral en tržni lider, medtem ko je izbrana blagovna znamka ostajala v ozadju – stabilna, a brez prave prepoznavnosti pri mlajših potrošnikih. Kako preseči to oviro? S svežo, drzno in celo kontroverzno kampanjo, ki je premešala karte v industriji!
Na podlagi poglobljene raziskave, ki so jo izvedli na Mediani, so tržno strategijo popolnoma preoblikovali. Ključ je bil v razumevanju novih potrošniških trendov, navad in percepcije ustekleničene vode pri mladih. Rezultat? Kampanja, ki je šokirala, izzvala močne odzive in dosegla izjemno visoko vidnost. Čeprav ni bila vsem všeč, je uspela. Dosegla je povečanje tržnega deleža, večjo prepoznavnost in jasno diferenciacijo od konkurence.
Ta študija primera je dokaz, kako lahko sodelovanje naročnika, oglaševalske agencije in raziskovalcev trga ustvari prebojno marketinško in prodajno zgodbo. Ali lahko tudi vi s pravo strategijo preoblikujete svojo blagovno znamko? Pridružite se nam in odkrijte, kako premakniti meje v percepciji in prodaji!
O govornici
Z več kot 15 leti izkušenj v znanstvenem in tržnem raziskovanju Katarina prinaša poglobljeno razumevanje vedenja potrošnikov, tržnih trendov in učinkovitosti oglaševanja. Njeno delo zajema celoten proces raziskave – od identifikacije izzivov z naročniki do oblikovanja podatkovno utemeljenih strategij in priporočil za uspešno poslovanje.
Njena ekspertiza vključuje tako kvalitativne kot kvantitativne pristope s poudarkom na anketni metodologiji in razvoju kazalnikov uspešnosti. Sodeluje pri analizah percepcije blagovnih znamk, nakupnih poti in merjenja učinkovitosti oglaševanja ter tržnega potenciala, kar je ključno za strateško usmerjanje marketinških kampanj.
Kot nekdanja tekmovalna športnica in aktivna rekreativka ima Katarina odličen vpogled v povezovanje marketinga in športa, kjer s podatkovnimi analizami pomaga pri optimizaciji sponzorskih strategij.
Poleg vodenja raziskav na Mediani Katarina predava metodološke predmete na Univerzi Sigmunda Freuda v Ljubljani, kjer izobražuje prihodnje generacije raziskovalcev in analitikov.
Diplomirala je na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, na programu Komunikologija – Medijske in komunikacijske študije.