Kristijan Matijašević

Kristijan Matijašević

ustanovitelj in direktor
Abnormal

Opis prezentacije - Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?

Kaj lahko udeleženci pričakujete od te prezentacije? V prezentaciji se Kristjan dotika konkurence med lastnimi, trgovskimi blagovnimi znamkami (TBZ) in izdelki uveljavljenih blagovnih znamk, pri čemer se osredotoča na strategije donosne rasti z gradnjo blagovne znamke. Obravnaval bo cenovno-strukturno arhitekturo (price pack architecture), marketinške pristope glede na priložnost nakupa (occasion-based marketing) in t. i. metodologijo OBPPC (Occasion-Brand-Pack-Price-Channel) – strategijo upravljanja cen in portfelja izdelkov. Gre za strategijo, ki pomaga podjetjem optimizirati ponudbo izdelkov na podlagi priložnosti za nakup, blagovne znamke, velikosti pakiranja, cene in prodajnega kanala. Cilj je maksimalno zadovoljiti potrebe potrošnikov, hkrati pa povečati prihodke in dobiček.

Poleg tega bomo razpravljali o strategijah nakupovalnega vedenja, o premiku s cene na vrednost (from price to value) ter kako spodbuditi rast s premiumizacijo, hkrati pa nasloviti izzive glede cenovne dostopnosti.


O govorniku

Kristijan Matijašević je ustanovitelj in direktor svetovalnega podjetja Abnormal ter izkušen menedžer z več kot dvema desetletjema izkušenj v vodilnih svetovnih podjetjih na področju oglaševanja, medijev, telekomunikacij in FMCG industrije. Svoje bogato znanje in strateški pristop uporablja za svetovanje največjim regionalnim in globalnim blagovnim znamkam ter je član nadzornega odbora hrvaškega urada za kreativnost in inovativnost (HUKI).

Pred ustanovitvijo lastnega podjetja je bil direktor marketinga pri družbi The Coca-Cola Company za regijo Srednje in Vzhodne Evrope (CEE). Osredotočen na upravljanje rasti prihodkov je uspešno vodil številne svetovne blagovne znamke, pri čemer je poskrbel za njihovo stalno in donosno rast. Med naročnike, s katerimi je sodeloval ali še vedno sodeluje, sodijo The Coca-Cola Company, Hrvatski Telekom, A1 Telekom, Fortenova Group, Zalando, Styria Group, Manpower, Perutnina Ptuj in Atlantic Grupa.

Druge pozicije, ki jih je zasedal, so še direktor naročnikov pri McCann in BBDO Zagreb,

vodja integriranih medijskih rešitev pri 24 sata ter vodja trženjskega komuniciranja pri Hrvatskem Telekomu.

Kristijan je znan po svoji sposobnosti, da kompleksne poslovne koncepte prevede v jasne, praktične in izvedljive strategije. Njegovo delo je bilo nagrajeno s številnimi mednarodnimi priznanji za marketinško učinkovitost, hkrati pa je iskan govorec in predavatelj na univerzah, poslovnih šolah in konferencah.

Svojo akademsko pot je zaključil na Ekonomski fakulteti v Zagrebu, kjer je leta 2008 magistriral s področja marketinškega menedžmenta, pred tem pa leta 2005 dokončal dodiplomski študij.