Opis prezentacije - Sprejemanje sprememb: Tehnologija in potrošniška dinamika, ki preoblikujeta medijski prostor
Tehnologija se razvija hitreje kot kdaj koli prej in je dostopnejša kot kadar koli. Na voljo imamo številne kanale za komunikacijo s potrošniki, napredne chatbot sisteme, ki delujejo 24/7, ter orodja, ki avtomatsko optimizirajo proračune in marketinške kampanje.
A na drugi strani stoji sodoben potrošnik – razvajen, zahteven in pričakujoč popolnoma personalizirano izkušnjo. Želi vse po svojih merilih, takrat ko mu ustreza. Od podjetij pričakuje ne le kakovost, ampak tudi transparentnost, družbeno odgovornost in jasno izražene vrednote.
Kako lahko oglaševalci in mediji uspešno navigirajo skozi te spremembe? V predavanju “Sprejemanje sprememb: Tehnologija in potrošniška dinamika, ki preoblikujeta medijski prostor" bo Ljubica predstavila ključne trende, ki jih oblikujejo tehnologija in vedenje potrošnikov. Ponudila vam bo vpogled v to, kako te spremembe sprejeti in jih izkoristiti v svoj prid – namesto da postanejo ovira, naj delajo za vas.
O govornici
Ljubica Vukčević je strokovnjakinja za marketing in raziskave z več kot desetletno kariero v komunikacijskih agencijah. Trenutno je zaposlena kot vodja podatkovne analitike in vpogledov/vsebin (Head of Data Analytics & Insights) v Direct Media in je nosilka predmeta Marketing v digitalni ekonomiji na magistrskem študijskem programu Digitalna transformacija medijev in kulture na Fakulteti za dramske umetnosti v Beogradu.
Po zaključku študija na Fakulteti dramskih umetnosti v Beogradu in nato še končanem magistrskem študiju na Univerzi Westminster (London) je Ljubica svojo poslovno pot začela v največji globalni verigi medijskih agencij Omnicom Media Group v Londonu kot vodja raziskav za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, po vrnitvi v Srbijo pa je postala del največje komunikacijske agencije v jadranski regiji.
Je dobitnica nagrade IAA Inspire za mladega voditelja na globalni ravni za leto 2017, medtem ko jo je Media Marketing – najpomembnejši medij komunikacijske industrije v jadranski regiji – pred tem razglasil za mladega voditelja regije. V letu 2015 je bila predsednica delovne skupine za tržne raziskave pri IAB Srbija.