Opis prezentacije – Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
Veste kateri trendi menjajo pravila igre na področju FMCG? Jelena in Marina bosta s pomočjo Ipsosove globalne raziskave – izvedena na 50 svetovnih trgih, vključno z nekateri trgi v regiji – predstavili, kako se blagovne znamke v sektorju hrane in pijač prilagajajo svetu, v katerem individualizem igra vse pomembnejšo vlogo, ter kako lahko blagovne znamke pomagajo potrošnikom izraziti svojo edinstvenost skozi njih.
Predstavili vam bosta, kako lahko blagovne znamke inovirajo, da bi zadovoljile potrebe potrošnikov, ki stremijo k uravnoteženemu življenjskemu slogu, in kako lahko skrbijo za njihovo zdravje. Podali bosta tudi vpogled v to, kako lahko blagovne znamke pokažejo svojo predanost okoljski trajnosti, s tem ko pomagajo potrošnikom, da se počutijo opolnomočene pri sprejemanju okolju prijaznih odločitev.
Spoznajte, kako izkoristiti te trende in se nanje odzvati s pomočjo inovacij v izdelkih, embalaži in marketinških kampanjah, ki bodo osvojile sodobne potrošnike.
O govornici
Marina je diplomirala iz sociologije – raziskovalna smer, na Filozofski fakulteti Univerze v Zagrebu. Po zaključku študija je začela kariero na področju raziskovanja trga, kjer se izpopolnjuje že zadnjih 15 let.
Svojo kariero je začela z izvajanjem ad hoc raziskav za stranke na področjih blaga vsakodnevne potrošnje (FMCG) in družbenih raziskav. Kasneje se je specializirala za sindicirane sledilne (tracker) raziskave.
Trenutno je v Ipsosu na poziciji Sales Manager, pri čemer je njen fokus na raziskovanju trgo na področju FMCG-ja in maloprodaje. Odgovorna je za razvoj projektov in vsakodnevno sodelovanje s številnimi lokalnimi in regionalnimi strankami.