Opis prezentacije - E-mail Marketing 2025: "Back to the Future"
Percepcija, da je tradicionalno zastarelo in novo vedno boljše, je le mit. E-mail je doživel evolucijo, pri čemer generacija Z vrača nekdanje trende in ga dojema kot oseben, zaupanja vreden kanal.
V svetu FMCG so prvoosebni podatki postali ključni kot še nikoli prej, saj zagotavljajo stabilnost v primerjavi z nepredvidljivostjo družbenih omrežij. Blagovne znamke se soočajo z novimi standardi dostavljivosti sporočil, ki spreminjajo dinamiko osebnih poštnih predalov, obenem pa se prilagajajo omejitvam GDPR zakonodaje.
Kako lahko blagovne znamke nove standarde dostavljivosti sporočil, ki prinašajo popolnoma drugačno krajino osebnih poštnih predalov, obrnejo v prednost in okrepijo vse marketinške aktivnosti?
Zakaj sta personalizacija in avtomatizacija skrivni adut v boju proti naraščajočemu nezaupanju v korporacije?
O govorniku
Matic Bukovec je izkušen strokovnjak za marketing in prodajo z več kot desetletjem prakse. Kot višji svetovalec pri Squalo Slovenija svetuje velikim poslovnim sistemom in marketinškim oddelkom podjetij v Sloveniji ter širši regiji Adriatic.
Njegovo poglobljeno razumevanje prodajne psihologije, vedenja potrošnikov in marketinških avtomatizacij so ključni razlogi, da podjetja z njim razvijajo in maksimirajo svoje digitalne rezultate.
Matičeva kariera je nič manj kot Masterclass trženja v praksi. Z več 10 tisoč opravljenimi prodajnimi klici, izkušnjami s prodajo od vrat do vrat, B2B prodajo, svetovanjem in vodenjem prodajnih ekip se pogosto pošali, da je pravo diplomo opravil na trgu, z izkušnjami in prakso.
Njegov pristop k marketingu temelji na analitiki, številkah in dejstvih, medtem ko končno odločitev prepušča potrošnikom. S strateškim razumevanjem motivacije kupcev je mnogim podjetjem pomagal nadgraditi prodajne in marketinške načrte ter doseči merljive rezultate.
Navdušuje ga moč pripovedovanja zgodb in grajenja pristnih odnosov. Kot govorec izstopa s konkretnimi primeri, jasnimi vpogledi v sodobni marketing in neposrednim pristopom, ki poslušalcem prinaša uporabno vrednost.