Minja Stojanov

Minja Stojanov

Internal Business Development Director
EyeSee (Begija)

Opis prezentacije – Retail Media as the next big thing: Win-win for brand, retailers and consumers

Maloprodajna pokrajina se spreminja, saj upravljanje podatkov in maloprodajna medijska omrežja preoblikujejo način, kako se blagovne znamke in trgovci povezujejo s potrošniki. Partnerstva, ki temeljijo na podatkih, omogočajo natančno ciljanje za hiper-usmerjeno oglaševanje in izboljšano uporabniško izkušnjo.

Kljub temu pa izzivi, kot so pomanjkanje standardizacije, nejasna razporeditev proračuna in vprašanja lastništva, otežujejo prizadevanja na področju maloprodajnih medijev.

Vedenjsko testiranje v kontekstu pomaga blagovnim znamkam razumeti, kaj resnično odmeva pri potrošnikih v realnih nakupovalnih scenarijih, kar omogoča vpoglede za optimizacijo kampanj. EyeSee-jev pristop zagotavlja ključne odgovore pred lansiranjem, vključno z:

  • Kakšna je optimalna postavitev kampanje v trgovini?
  • Katera maloprodajna medijska kampanja je najučinkovitejša?
  • Koliko elementov mora vsebovati vaša maloprodajna medijska kampanja, da doseže svoj polni potencial?

O govornici

Minja je izkušena marketinška strokovnjakinja z več kot 12-letnimi izkušnjami na področju tržnih raziskav. Kot strokovnjakinja, ki jo ženejo izzivi, je svojo kariero posvetila premoščanju vrzeli med podatkovnimi vpogledi in poslovnim odločanjem. Njena strast leži v razumevanju, kako lahko podatki oblikujejo poslovne rezultate, pri čemer si je dosledno prizadevala te vpoglede pretvoriti v izvedljive strategije za svoje stranke.

Odkar se je leta 2020 pridružila belgijskemu zagonskemu podjetju EyeSee kot direktorica internega poslovnega razvoja, je Minja uspešno integrirala oddelek Market Enablement and Solutions v prodajno in marketinško ekipo, pri čemer je s svojim strokovnim znanjem zagotavljala optimalne rezultate.

Njena pot v tržnih raziskavah se je začela v srbski agenciji Deep Dive, kjer je delala kot kvalitativna raziskovalka. Upravljala je ključne stranke s področja FMCG, hkrati pa širila svoje znanje na področja, kot so telekomunikacije, bančništvo in naftna industrija. Kasneje se je pridružila regionalni agenciji Valicon, kjer je kot višja vodja projektov razvijala regionalne in globalne odnose s strankami.

Med pandemijo covid-19 se je Minja pridružila podjetju EyeSee, specializiranemu za vedenjske tržne raziskave, kjer je vodila ekipo svetovalcev za rešitve v oddelku prodaje in marketinga. Leta 2023 je znotraj podjetja prevzela vodilno vlogo pri vzpostavitvi strateške go-to-market (G2M) ekipe. G2M pobuda je bila osredotočena na ustvarjanje celostnega, strateškega pristopa k ponudbi izdelkov in spodbujanje medoddelčnega sodelovanja za uvajanje inovativnih rešitev v skupnost tržnih raziskav. Eden ključnih uspehov te pobude je lansiranje EyeSee-jevih rešitev za maloprodajne medije v letu 2024.


O podjetju

Belgijsko zagonsko podjetje EyeSee se od leta 2012 ukvarja z vedenjskimi tržnimi raziskavami in posluje globalno, vključno s pisarno v jadranski regiji, ki je v zadnjih letih znatno zrasla. Podjetje uporablja vedenjske metode, kot sta sledenje očem (eye-tracking) in kodiranje obrazne mimike (facial coding), da bi zagotovilo objektivne vpoglede v vedenje potrošnikov.

EyeSee beleži letno rast števila zaposlenih za 50 % in je že tri leta zapored med 500 najhitreje rastočimi podjetji na Deloitteovem seznamu za regijo EMEA. Z rastjo prihodkov za skoraj 500 % podjetje nadaljuje širitev, še posebej v sektorju raziskav in razvoja (R&D), kjer iščejo nove razvijalce.