Opis prezentacije - Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti?
Kje smo bili 2016, kako je izgledalo naše okolje takrat in kakšno je danes. Kaj se je pravzaprav zgodilo v zadnjih desetih letih? Kakšne so bile metrike takrat, kakšne bi morali biti danes, in zakaj se niso spremenile... In če smo že pri metrikah, morda nas čaka kako presenečenje ;)
O govorniku
Zenel je ustanovitelj in partner v družbi Valicon, naslednici prvega slovenskega klicnega centra za raziskave CATI, ki ga je s kolegi ustanovil že med študijem leta 1996. Kot eden vodilnih strokovnjakov v jugovzhodni Evropi svetuje ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti.
Po izobrazbi je sociolog, njegovo osrednje zanimanje pa je spremljanje družbenih pojavov in napovedovanje trendov. Med osrednje koncepte njegovega raziskovanja sodi zaupanje v institucije in poklice, ki odraža smer družbenega razvoja. Prav ta vprašanja so bila ključna pri oblikovanju portala #novanormalnost, ki odseva izzive sodobnega časa.
Zenel je strasten analitik, ki od ustanovitve Valicona deluje na področju aplikativne prediktivne analitike. Z dostopnostjo orodij za strojno učenje se ukvarja z naprednimi algoritmi računalniškega vida in večjezične klasifikacije besedil, kar omogoča poglobljeno razumevanje potrošnikov.
Poglobljeno se posveča arhitekturi in upravljanju znamk ter integraciji znamčenja s potrošniško izkušnjo. Njegovo delo vključuje inovativne metode, kot je LEGO® SERIOUS PLAY®, in razvoj metodologije BrandIcon, ki je prispevala k oblikovanju več kot sto vodilnih znamk v regiji. Posebej ga zanimajo zagonska podjetja in distribuirani sistemi, kot je blockchain.
Je odličen poznavalec slovenskega in regionalnega potrošnika ter aktiven član Društva za marketing Slovenije. Pogosto predava na vodilnih trženjskih dogodkih (SMK, SKOJ, Marketing Summit, FMCG Summit, SEEMAR, ESOMAR) in je bil leta 2015 razglašen za oglaševalsko osebnost leta. Njegovi strokovni prispevki so objavljeni v mednarodnih revijah, med drugim je soavtor poglavja "Nonresponse in Web Surveys", izdanega pri prestižni založbi Wiley.
Študij je sprva začel na matematiki, a ga je nato "izračunal" kot prevelik časovni izziv in prešel na sociologijo. Diplomiral je leta 1998 na Fakulteti za družbene vede, smer družboslovna informatika, ob tem pa v polnosti užival študentsko življenje.